Aplikacja i program lojalnościowy Galerii Katowickiej rosną w siłę. W pierwszym półroczu 2018 roku w aplikacji zarejestrowano już blisko 42 tys. paragonów, a ich wartość zdecydowanie przekroczyła 8 mln zł. Systematycznie rośnie też liczba nowych użytkowników aplikacji. W tym momencie Navishopper pobrany został już 62 tys. razy. Do sukcesu programu lojalnościowego z pewnością przyczyniają się niecodzienne akcje i konkursy, jak ten, w którym na zwycięzców czekał luksusowy rejs po Adriatyku.
Aplikacja i program lojalnościowy Galerii Katowickiej kontynuują dynamiczny rozwój. W pierwszym półroczu 2018 roku aplikację Navishopper na urządzeniach mobilnych zainstalowano ponad 8 tys. razy. Na chwilę obecną darmowa aplikacja dostępna w Google Play lub AppStore pobrana została łącznie prawie 62 tys. razy. Użytkownicy doceniają funkcjonalność aplikacji, korzystając na co dzień z ofert i zniżek dostępnych na terenie centrum handlowego, a także z nawigacji ułatwiającej poruszanie się po obiekcie. Ponad 33 tys. osób to uczestnicy programu lojalnościowego. Galeria Katowicka w zamian za lojalność klientów od stycznia do lipca 2018 roku wydała ponad 4 600 nagród. Jest to pierwszy program lojalnościowy w Polsce, wdrożony w galerii handlowej z tak dużym sukcesem.
- Wysoki i zarazem stabilny przyrost nowych uczestników programu lojalnościowego zawdzięczamy dobrze skonstruowanym i regularnie wprowadzanym programom aktywizującym – mówi Joanna Bagińska, Dyrektor Galerii Katowickiej. – Nasza ostatnia wyjątkowa akcja to uruchomienie konkursu, w którym do wygrania był tygodniowy rejs po Adriatyku ekskluzywnym katamaranem. Dzięki takim działaniom, pomimo wejścia w życie ustawy ograniczającej handel w niedziele, wartość rejestrowanych paragonów utrzymała się na stałym poziomie - około 1,3 – 1,4 miliona złotych w skali miesiąca – dodaje Joanna Bagińska.
W pierwszym półroczu 2018 roku średnia miesięczna liczba rejestrowanych paragonów w aplikacji Galerii Katowickiej wyniosła ok 7 tys., wartość zakupów „lojalnych” klientów to ponad 8 milionów złotych!
Lojalnościowy rejs po Adriatyku
W celu aktywizacji obecnych i pozyskania nowych członków programu lojalnościowego, Galeria Katowicka uruchomiła konkurs „Przeżycia życia: dołącz do załogi”. Warunkiem uczestnictwa w zabawie było zrobienie zakupów za minimum 50 zł w jednym ze sklepów, punktów usługowych lub gastronomicznych Galerii Katowickiej. Po zarejestrowaniu paragonu, uczestnicy mieli za zadanie zaproponować „przeżycie życia” do zrealizowania w następnej edycji konkursu wraz z kreatywnym hasłem promującym ich pomysł. Co dwa tygodnie, po zakończeniu kolejnych etapów konkursu, do załogi katamaranu Galerii Katowickiej dołączały dwie osoby. Z początkiem czerwca w tygodniowy rejs po Adriatyku luksusowym jachtem wybrało się 8 szczęśliwych klientów. Relację z każdego dnia wyprawy można było śledzić w kanałach społecznościowych Galerii Katowickiej.
O aplikacji Navishopper
Aplikacja Navishopper to pierwsze tego typu rozwiązanie w Europie, łączy w sobie kilka funkcjonalności: program lojalnościowy z regularnymi nagrodami i konkursami dla stałych klientów, moduł kuponów cyfrowych z ofertami i zniżkami do zrealizowania na terenie centrum handlowego oraz precyzyjną osobistą nawigację w technologii beacon, ułatwiającą poruszanie się po czteropiętrowym obiekcie.
Link do strony artykułu: https://adserver.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/jak-dbac-o-lojalnosc-klientow-galeria-katowicka-ma-na-to-sposob